zarządzanie apteką
Oferta dla medycyny

Kompleksowa opieka nad infrastrukturą IT

Wierzymy, że medycyna jest kluczowa dla funkcjonowania społeczeństwa i każdego z nas z osobna. W lekarzach, pielęgniarkach i całym personelu medycznym widzimy cichych bohaterów. ActiveMed powstał właśnie po to, by tych bohaterów wspierać, opiekując się informatycznym zapleczem ich działalności. Przeczytaj, jak pomagamy.

Oprogramowanie medyczne
Oprogramowanie medyczne

Dostarczamy aplikacje dla przychodni, gabinetów, szpitali, laboratoriów i ZOL-i. W ofercie mamy oprogramowanie Kamsoft oraz Asseco, instalowane na dysku komputera lub dostępne w chmurze.

Przeczytaj więcej o oprogramowaniu
Wsparcie placówek medycznych
Wsparcie placówek medycznych

Opiekujemy się infrastrukturą sieciową oraz sprzętem IT, aby zapewnić Ci ciągłą i bezpieczną pracę. Naprawiamy usterki, doradzamy przy zakupie urządzeń, szkolimy z ich obsługi.

Przeczytaj więcej o naszym wsparciu
Szkolenia dla medycyny
Szkolenia dla medycyny

Aby praca z aplikacjami i sprzętem informatycznym przebiegała bezproblemowo, prowadzimy szkolenia dla wszystkich pracowników placówki medycznej. Pokazujemy nowości, pomagamy nadążyć za zmianami w prawie, trenujemy nowych pracowników.

Przeczytaj więcej o szkoleniach
Kasy i drukarki fiskalne
Kasy i drukarki fiskalne

Prawie każda placówka medyczna, łącznie z gabinetami i przychodniami, musi posiadać kasę fiskalną. W odpowiedzi na tę potrzebę zapewniamy doradztwo przy wyborze właściwego urządzenia, a także szkolimy z jego obsługi. W ofercie mamy kasy Elzab i Novitus.

Przeczytaj więcej o kasach i drukarkach fiskalnych

Jakiego wsparcia oczekujesz?

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie szytą na miarę ofertę.


Przejdź do kontaktu

Wdrażanie technologii informatyczno-telekomunikacyjnych w celu automatyzacji procesów obsługi klienta i świadczeniausług w zakresie obsługi produktów z serii AM-IN-OUT wraz z autoryzacją procesów pomocniczych (np. poprzez przetwarzanie dużych zbiorów danych) ze względu na przemysł 4.0

Cele projektu: Zmniejszenie zaangażowania czynnika ludzkiego w proces sprzedaży oraz prezentację oferty firmy w nowy innowacyjny sposób. Umożliwienie wykonania kosztorysów przetargowych , ofert dla Klientów, oraz dokonywania zakupów produktów i usług poza godzinami pracy biura sprzedaży.

Planowane efekty: Innowacja procesowa i produktowa w zakresie funkcjonalności kalkulatora zamówień
Rozszerzenie portfolio usług oraz pozyskanie nowych klientów wśród firm zainteresowanych dostępem do usług 24/7/365
Zwiększenieefektywnościdziałań ukierunkowanych na optymalizację i angażowanie pracy zespołu

Wartość projektu: 289 052,92 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 199 752,01 PLN