Wdrażanie technologii informatyczno-telekomunikacyjnych w celu automatyzacji procesów obsługi klienta i świadczeniausług
w zakresie obsługi produktów z serii AM-IN-OUT wraz z autoryzacją procesów pomocniczych (np. poprzez przetwarzanie dużych
zbiorów danych) ze względu na przemysł 4.0
Cele projektu: Zmniejszenie zaangażowania czynnika ludzkiego w proces sprzedaży oraz prezentację oferty firmy w nowy
innowacyjny sposób. Umożliwienie wykonania kosztorysów przetargowych , ofert dla Klientów, oraz dokonywania zakupów produktów
i usług poza godzinami pracy biura sprzedaży.
Planowane efekty:
Innowacja procesowa i produktowa w zakresie funkcjonalności kalkulatora zamówień
Rozszerzenie portfolio usług oraz pozyskanie nowych klientów wśród firm zainteresowanych dostępem do usług 24/7/365
Zwiększenieefektywnościdziałań ukierunkowanych na optymalizację i angażowanie pracy zespołu
Wartość projektu: 289 052,92 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 199 752,01 PLN