doradztwo
Realne odciążenie w codziennej pracy

Wsparcie IT w medycynie i farmacji

Naszą misją jest dbanie, aby całe placówki medyczne, farmaceutyczne, a także lekarze i farmaceuci mogli pracować sprawnie, bezpiecznie i bezproblemowo. W ramach naszych usług są trzy główne obszary wsparcia - infrastruktura sieciowa, oprogramowanie oraz pozostałe urządzenia.

Serwery i infrastruktura sieciowa

Opiekujemy się cyfrowym układem krwionośnym każdej placówki medycznej i apteki, czyli infrastrukturą sieciową.

Zapewniamy
Zapewniamy

nadzór informatyczny nad siecią IT i serwerami, by Twoja firma pracowała sprawnie i bez przestojów.

Kontrolujemy
Kontrolujemy

bezpieczeństwo sieci w Twojej placówce, aby chronić Cię przed zewnętrznymi zagrożeniami.

Administrujemy
Administrujemy

systemami kopii zapasowych Twoich cennych danych, by zawsze były bezpieczne.

Doradzamy
Doradzamy

podczas zakupu sprzętu i oprogramowania, a także w innych decyzjach związanych z IT.

Analizujemy
Analizujemy

potrzeby Twoje i pracowników, by wprowadzać ulepszenia w używanych systemach.

Usuwamy
Usuwamy

usterki i awarie w Twoim sprzęcie lub aplikacjach.

Oprogramowanie

Jako autoryzowany dystrybutor najlepszych aplikacji medycznych i aptecznych wspieramy Cię nie tylko przy ich wdrażaniu, ale też codziennym użytkowaniu.

Czuwamy
Czuwamy

nad działaniem, aktualizacjami i dostosowaniem Twoich aplikacji do obowiązujących przepisów.

Szkolimy
Szkolimy

Twoich pracowników, by bez problemów korzystali z aplikacji firmowych.

Konsultujemy
Konsultujemy

w zakresie optymalnego wykorzystania i dostosowania systemów IT do Twoich potrzeb.

Wspieramy
Wspieramy

przy rozliczeniach z NFZ lub firmami prywatnymi, pomagamy generować raporty dla NFZ.

Nadzorujemy
Nadzorujemy

bazy danych Oracle, by pracowały dla Ciebie prawidłowo i wydajnie.

Świadczymy
Świadczymy

pomoc telefoniczną, jeśli będziesz jej potrzebować w czasie pracy z systemami.

Inne urządzenia

Oprócz opieki nad serwerami i oprogramowaniem pomagamy także przy komputerach, drukarkach oraz innych urządzeniach obecnych w przychodni czy aptece.

Naprawiamy
Naprawiamy

usterki w komputerach, drukarkach i pozostałych urządzeniach.

Instalujemy
Instalujemy

systemy operacyjne i aplikacje, które wybierzesz do codziennej pracy.

Pomagamy
Pomagamy

w pełnym i bezpiecznym używaniu systemów, aplikacji i sprzętu.

Przykład wdrożenia

Sprawdź film z wdrożenia aplikacji VisiMed w Przychodni "Piastun" w Piastowie

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami i dowiedz się w jaki sposób możemy Cię wesprzeć.


Przejdź do kontaktu

Wdrażanie technologii informatyczno-telekomunikacyjnych w celu automatyzacji procesów obsługi klienta i świadczeniausług w zakresie obsługi produktów z serii AM-IN-OUT wraz z autoryzacją procesów pomocniczych (np. poprzez przetwarzanie dużych zbiorów danych) ze względu na przemysł 4.0

Cele projektu: Zmniejszenie zaangażowania czynnika ludzkiego w proces sprzedaży oraz prezentację oferty firmy w nowy innowacyjny sposób. Umożliwienie wykonania kosztorysów przetargowych , ofert dla Klientów, oraz dokonywania zakupów produktów i usług poza godzinami pracy biura sprzedaży.

Planowane efekty: Innowacja procesowa i produktowa w zakresie funkcjonalności kalkulatora zamówień
Rozszerzenie portfolio usług oraz pozyskanie nowych klientów wśród firm zainteresowanych dostępem do usług 24/7/365
Zwiększenieefektywnościdziałań ukierunkowanych na optymalizację i angażowanie pracy zespołu

Wartość projektu: 289 052,92 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 199 752,01 PLN