team activemed
Polityka jakości Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015

Dbamy o jakość

ACTIVEMED Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług rozwojowych w zakresie:

  • usługi szkoleniowe,
  • usługi doradcze,
  • wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania wspierającego działalność organizacji.

Strategią ACTIVEMED Sp. z o.o. jest:
 

  • Oferowanie usług akceptowanych przez obecnych i przyszytych Klientów, spełniających ich potrzeby i oczekiwania, zgodnych z przepisami prawa i innymi istotnymi wymaganiami.
  • Ciągłe usprawnianie obsługi Klientów.
  • Budowanie bliższej relacji z Klientami, poprzez przewyższenie ich oczekiwań w wyniku zastosowania innowatorskich rozwiązań i metod.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz wewnątrz organizacji pomiędzy pracownikami, opartych na wzajemnym poszanowaniu, zaufaniu i lojalności.
  • Doskonalenie wszystkich realizowanych procesów pod względem jakości i szybkości realizacji, przy jednoczesnym ciągłym skoncentrowaniu na optymalizacji kosztów i zapewnieniu stabilnego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług.
  • Posiadanie sprawnej i skutecznej organizacji, która sprosta wszystkim oczekiwaniom Klientów oraz pracowników, którzy poprzez edukację, szkolenia i motywację mogą zaspakajać swoje własne ambicje oraz realizować cele strategiczne.
  • Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością.


Deklarujemy, w imieniu Zarządu, wszystkich pracowników i współpracowników zaangażowanie w prace nad spełnieniem wymagań Klientów, utrzymaniem i ciągłym doskonaleniem skuteczności funkcjonującego systemu zarządzania oraz przydzielenie niezbędnego wsparcia dla realizacji Polityki.

Dołożymy wszelkich starań, aby system zarządzania byt rozumiany, akceptowany i realizowany przez wszystkich pracujących i współpracujących z ACTIVEMED Sp. z o.o.

 

Zatwierdził:
Prezes Zarządu - Krzysztof Musiał
Wiceprezes Zarządu - Tomasz Baniak

Wdrażanie technologii informatyczno-telekomunikacyjnych w celu automatyzacji procesów obsługi klienta i świadczeniausług w zakresie obsługi produktów z serii AM-IN-OUT wraz z autoryzacją procesów pomocniczych (np. poprzez przetwarzanie dużych zbiorów danych) ze względu na przemysł 4.0

Cele projektu: Zmniejszenie zaangażowania czynnika ludzkiego w proces sprzedaży oraz prezentację oferty firmy w nowy innowacyjny sposób. Umożliwienie wykonania kosztorysów przetargowych , ofert dla Klientów, oraz dokonywania zakupów produktów i usług poza godzinami pracy biura sprzedaży.

Planowane efekty: Innowacja procesowa i produktowa w zakresie funkcjonalności kalkulatora zamówień
Rozszerzenie portfolio usług oraz pozyskanie nowych klientów wśród firm zainteresowanych dostępem do usług 24/7/365
Zwiększenieefektywnościdziałań ukierunkowanych na optymalizację i angażowanie pracy zespołu

Wartość projektu: 289 052,92 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 199 752,01 PLN